دانلود و آموزش نصب samp

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

حالا باید پچ SAMP دانلود کنید ( شما به جدید ترین ورژن اون نیاز دارید )، برای دانلود کلیک کنید.
بعد از دانلود پچ روش دبل کلیک کنید و روی I Agree کلیک کنید.

 

حالا برید روی Browse و جایی رو که GTA San Andreas نصبه انتخاب کنید، حالا ok بزنید و برنامرو Install کنید.

(نکته : اگر دکمه Install براتون غیر فعاله به داخل پوشه بازیتون برید و نام فایل اجرایی بازی رو به gta_sa تغییر بدید)
 
منتظر بمونید تا پچ نصب بشه.........
 
بعد از اینکه نصب تموم شد روی Finish کلیک کنید.
حالا به برید تو پوشه San Andreas و پچ که اسمش SAMP هست اجرا کنید.



باید اسمتونو (لقب) تو کادر name بنویسید و بعد روی تیک نارجی بالای SAMP کلیک کنید.



برای اضافه کردن سرور روی اون تیک نارنجی کلیک کنید و آیپی مورد نظر یعنی151.240.176.63 را اضافه کنین
این سرور مال خود سایته نیاز به یک ادمین هم داره و 
از ساعت 5 بعد از ظهر تا 10 شب باز هست

وارد سرور هم شدید می تونین با زدن T چت کنین

تعداد بازدید از این مطلب: 6392
بازدید : 6392

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar13.jpg
سامان در تاریخ : 1396/5/7/6 - - گفته است :
سلام ببخشید من این برنامرو نصب کردم وقتی نصب کردم خواستم برم تو سرور پیغام ریپورت کرش میدی باید چه کار کنم؟؟؟؟؟؟لطفا راهنمایی کنید

سلام پست ثابت گذاشتم ای دیم هستش بیا تلگرام بهت بگم

/weblog/file/img/m.jpg
احسان در تاریخ : 1396/2/1/5 - - گفته است :
سلام من سمپ رو دان کزدم ولی گزینه inistall برام نمیاره چرا ؟

/weblog/file/img/m.jpg
سعید در تاریخ : 1394/11/16/gamerweb - - گفته است :
سلام من سعیدم میتونی بری تو ساتم مهارتم رو ببینی من یه وبلاگ نویسنده خیلی حرفه ای هستم اگه خواستی در خدمتم
پاسخ:بله نویسنده نیاز دارم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









ایا از فعالیت سایت راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید درصورت خرابی لینک ها به جیمیل یا اکانت ادمین یا تلگرام مدیر گزارش دهید باتشکر
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به gamer web مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر